Prvky expresivních terapií využívaných v mateřských školách. – Bc. Simona VANTUCHOVÁ
Bc. Simona VANTUCHOVÁ
Diplomová práce
Prvky expresivních terapií využívaných v mateřských školách.
Elements of expressive therapies used in kindergartens.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím prvků expresivních terapií v mateřských školách. Odkrývám zde pohled 5 pedagogů na dané téma formou rozhovoru podle návodu, zjištěné zpracovávám pomocí techniky zakotvené teorie. Cílem je zmapovat četnost mateřských škol v moravskoslezském kraji využívajících prvky expresivních terapií, odhalit, ze kterých expresivních terapií pedagogové mateřských škol moravskoslezského …víceAbstract:
This thesis is dealing with using of an elements of expressive therapy in a kindergartens. I am revealing an opinion of the 5 teachers by the interview according to instructions. I am processing all informations I have found out with technique of grounded theory. The goal of my dissertation is charting a frequency of using an elements of expressive therapy in kindergartens in Moravian-Silesian region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANTUCHOVÁ, Simona. Prvky expresivních terapií využívaných v mateřských školách.. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ