Pavlína Lášticová

Bakalářská práce

Marketingová stratégia vybranej značky

Marketingová strategie vybrané značky
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii značky argentinského vína Michel Torino. Pro hlubší analýzu je značka Michel Torino porovnávaná s chilským vínem značky Viňa Tarapacá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. V úvodu praktické části je popsaný trh s vínem v České republice, následně základní …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of Argentinean wine brand Michel Torino. For deeper analysis, this brand is compared with Chilean wine brand Viňa Tarapacá. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part contains explanation of concepts and topics that are essential for this topic. The practical part describes the Czech wine market …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú stratégiu značky argentínskeho vína Michel Torino. Pre hlbšiu analýzu je značka Michel Torino porovnaná s chilským vínom značky Viňa Tarapacá. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy vzťahujúce sa k danej problematike. V úvode praktickej časti je opísaný trh s vínom v Českej republike, následne základné …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Ján Hruška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49296

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod