Alina Chornous

Bakalářská práce

Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích

Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of customer satisfaction and subse-quent loyalty in gastronomic establishments in Southern Moravia. Another goal of the thesis is to determine changes in customer behaviour due to the Covid-19 pan-demic. Auxiliary data for the problem analysis is collected through a questionnaire survey and evaluated using IPA analysis and statistical methods. After analysing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Účetnictví a daně