Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka – Bc. Zuzana Klusáčková
Bc. Zuzana Klusáčková
Master's thesis
Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka
Assamblage as an Object of Education
Abstract:
Diplomová práce „Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka“ s podtitulem Ruka je nástrojem ducha pojednává o propojení dvou důležitých faktorů, výtvarného díla s pedagogickým podtextem, kdy má dílo děti obohatit o vzdělání a zároveň mít i uměleckou hodnotu. Práce je členěna do tří částí. V první části diplomové práce popisuji teorii výchovy Marie Montessoriové a uvádím zde didaktické pomůcky, které využívá …moreAbstract:
The thesis "The Art Object as a Teaching Aid" with the subtitle The Hand is the Instrument of Mind deals with the connection of two important factors – artwork and educational overtones. The artwork should enrich children´s education and at the same time it is supposed to be the art value. The thesis is divided into three parts. In the first part I describe the theory of Maria Montessori education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tz18v/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění
Theses on a related topic
-
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením
Hana KABOŇOVÁ -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Martina Černá -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Pedagogika Marie Montessori a její charakteristické atributy při výuce v první třídě základní školy
Marcela Konieczná -
Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Alexandra VEČEŘOVÁ