Zvýšení tržního podílu společnosti SikaCZ s.r.o. – Ing. David Procházka
Ing. David Procházka
Bakalářská práce
Zvýšení tržního podílu společnosti SikaCZ s.r.o.
The Increased Market Share in Sika CZ Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá modelovým zvýšením tržního podílu společnosti Sika CZ, s.r.o. na českém trhu. Teoretická část práce se zabývá definicí problematiky tržního podílu společností v ČR. Následně výběrem a popisem ekonomických metod sloužících k analýze společnosti, který zároveň představuje podklad pro zpracování praktické části práce. Stěžejním výstupem práce je aktivní zpracování ekonomických …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a model situation that could increase Sika CZ, s.r.o., market share on the Czech market. The theoretical part deals with the issue how to define the market share of the companies in the Czech Republic. The subsequent selection and description of the economic methods is to analyze the Company, which also forms the basis for the practical part of the thesis. The main outcome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ala12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Tomáš Halamík, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Pavel Junek