Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z – Bc. Agata Grudzińska
Bc. Agata Grudzińska
Diplomová práce
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
Attitudes and perception of the concept of gender marketing by Czech consumers of generation Y and Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji ke genderově podmíněnému marketingu, který spočívá v rozlišování spotřebitelů na základě jejich pohlaví prostřednictvím přizpůsobení komunikace nebo vlastností produktu na základě genderových stereotypů. Práce vymezuje teoretické předpoklady pro toto cílení a pohled z hlediska gender studií a pojetí identity spotřebitele. Dále se věnuje konkrétnímu dopadu tzv. "růžové …víceAbstract:
The thesis deals with attitudes towards gender-based marketing, which consists in differentiating consumers on the basis of their gender by adapting communication or product features based on gender stereotypes. The thesis defines the theoretical assumptions for this targeting and the perspective of gender studies and the concept of consumer identity. It also looks at the specific impact of the so …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUDZI$\backslash$'NSKA, Agata. \textit{Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/y2x2w2/.
Jak správně citovat práci
Grudzińska, Agata. Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Ženy v politickém systému Kladenska a politický marketing
Kateřina Skálová