Bc. Karyna Chybova

Bakalářská práce

Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví

The Impact of Online Reputation on Customer in Hospitality Industry
Anotace:
Recenze a online reputace jsou dnes klíčovým určujícím faktorem při výběru ubytovacich zarizeni. Tato práce je konkrétně zaměřena na hostely, což je rychle rostoucí segment hotelnictví. Cílem prace bylo navrhnout, jak by mohli hoteliéři ziskavat online recenze a pracovat s nimi. Ke splnění tohoto cílů teto prace byly použity metody dotazníkového šetření a následně analýzy získaných dat. Na základě …více
Abstract:
Today, reviews and online reputation are a key determining factor when choosing accommodation. This paper specifically focuses on hostels, a rapidly growing segment of the hotel industry. The aim of the work was to suggest how hoteliers could acquire and work with online reviews. To achieve this thesis objectives, the methods of questionnaire survey and then analysis of the collected data were used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ehjvf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Petr Fleischman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická