Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví – Bc. Karyna Chybova
Bc. Karyna Chybova
Bakalářská práce
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
The Impact of Online Reputation on Customer in Hospitality Industry
Anotace:
Recenze a online reputace jsou dnes klíčovým určujícím faktorem při výběru ubytovacich zarizeni. Tato práce je konkrétně zaměřena na hostely, což je rychle rostoucí segment hotelnictví. Cílem prace bylo navrhnout, jak by mohli hoteliéři ziskavat online recenze a pracovat s nimi. Ke splnění tohoto cílů teto prace byly použity metody dotazníkového šetření a následně analýzy získaných dat. Na základě …víceAbstract:
Today, reviews and online reputation are a key determining factor when choosing accommodation. This paper specifically focuses on hostels, a rapidly growing segment of the hotel industry. The aim of the work was to suggest how hoteliers could acquire and work with online reviews. To achieve this thesis objectives, the methods of questionnaire survey and then analysis of the collected data were used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ehjvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Petr Fleischman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYBOVA, Karyna. \textit{Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/y2yu4c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán