Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví – Bc. Karyna Chybova
Bc. Karyna Chybova
Bachelor's thesis
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
The Impact of Online Reputation on Customer in Hospitality Industry
Abstract:
Recenze a online reputace jsou dnes klíčovým určujícím faktorem při výběru ubytovacich zarizeni. Tato práce je konkrétně zaměřena na hostely, což je rychle rostoucí segment hotelnictví. Cílem prace bylo navrhnout, jak by mohli hoteliéři ziskavat online recenze a pracovat s nimi. Ke splnění tohoto cílů teto prace byly použity metody dotazníkového šetření a následně analýzy získaných dat. Na základě …moreAbstract:
Today, reviews and online reputation are a key determining factor when choosing accommodation. This paper specifically focuses on hostels, a rapidly growing segment of the hotel industry. The aim of the work was to suggest how hoteliers could acquire and work with online reviews. To achieve this thesis objectives, the methods of questionnaire survey and then analysis of the collected data were used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ehjvf/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Petr Fleischman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán