Bc. Karyna Chybova

Bachelor's thesis

Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví

The Impact of Online Reputation on Customer in Hospitality Industry
Abstract:
Recenze a online reputace jsou dnes klíčovým určujícím faktorem při výběru ubytovacich zarizeni. Tato práce je konkrétně zaměřena na hostely, což je rychle rostoucí segment hotelnictví. Cílem prace bylo navrhnout, jak by mohli hoteliéři ziskavat online recenze a pracovat s nimi. Ke splnění tohoto cílů teto prace byly použity metody dotazníkového šetření a následně analýzy získaných dat. Na základě …more
Abstract:
Today, reviews and online reputation are a key determining factor when choosing accommodation. This paper specifically focuses on hostels, a rapidly growing segment of the hotel industry. The aim of the work was to suggest how hoteliers could acquire and work with online reviews. To achieve this thesis objectives, the methods of questionnaire survey and then analysis of the collected data were used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2022
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Petr Fleischman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická