Jana Slabejová
Bakalářská práce
Světový trh s automobily
International Trade in Motor Vehicles
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na světový trh automobilů a na jeho význam ve světové ekonomice. Cílem práce je analýza automobilového průmyslu z hlediska výroby, toků mezinárodního obchodu a zhodnocení jeho vývoje v průběhu několika posledních let. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je stručně popsán automobilový průmysl jako takový, dále rozmístění výroby automobilů a přehled deseti největších …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the International Trade in motor vehicles, and its importance to the World economy. The aim of this thesis is to analyse the automotive industry from the viewpoint of motor vehicle production , the main flows of the international trade and evaluation of its development within the past few years. This thesis is divided into three parts. The first part briefly describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza automobilového koncernu Daimler AG
Karolina Kohútová -
Změny bydlení na Mladoboleslavsku po privatizaci Automobilového koncernu ŠKODA a.s., návrh na aplikaci do ŠVP základních škol okresu Mladá Boleslav
Kateřina Havrancová -
Finanční analýza a mezipodnikové srovnání dceřiných společností automobilových koncernů
Miroslava Pelcová -
Současná pozice a vývojové trendy koncernu VW v globálním automobilovém průmyslu
Petra Nikšová -
Dopady emisní kauzy na evropský automobilový průmysl
Kamil Slunský -
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Ladislav Dlask -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C