Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace – Jaroslav Hartman
Jaroslav Hartman
Bakalářská práce
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Anotace:
Bakalářská práce má za hlavní cíl analýzu vlivu vítězství na marketing sportovních klubů v házenkářském prostředí České republiky. Jedná se o celky TJ Lokomotiva Louny a HK A.S.A. Město Lovosice. Hlavní pozornost bude věnována médiím, fanouškům a sponzorům, jakožto nejdůležitějším stakeholderům. V teoretické části je popsán sportovní marketing od svých historických kořenů až po současnost, marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the influence of victories on marketing of handball sports clubs in the Czech Republic. The TJ Lokomotiva Louny and HK A.S.A. Město Lovosice clubs were the subjects researched. Media, fans and sponsors were determined to be the most important stakeholders. The theory section describes the historical development of sports marketing, the marketing mix, and the clubs' individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Pavel Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing HCB OKD Karviná
Ondřej Štěpán -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje