Daniela KRULICKÁ
Bachelor's thesis
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Advertising options in Google Ads and a Seznam Sklik systems
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá znázorněním možností reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik. Cílem této práce je ukázat a popsat různé eventuality při tvorbě kampaně pro konkrétní reklamu v reklamních systémech Google Ads a Seznam Sklik a výsledky interpretovat a porovnat s cíli klienta. V práci byl zpracován teoretický úvod do internetového marketingu, PPC reklamy, jednotlivých reklamních systémů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the illustration of the possibilities of the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. The goal of this thesis is to show and describe the different eventualities when creating a campaign for a specific advertisement in the Google Ads and Seznam Sklik advertising systems and interpret and compare the results with the client's requirements. In this work the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRULICKÁ, Daniela. Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Čínské ženy v reklamě v ČLR
Dominika HÁSOVÁ -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
Tereza Hronová -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek