Marketingová strategie podniku – Iuliia Okrainskaia
Iuliia Okrainskaia
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingová strategie podniku“ zkoumá problematiku tvorby marketingové strategie na příkladu konkrétního podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Část literární přehled poskytuje teoretická východiska zvoleného tématu na základě využití metod studia a rešerše odborné literatury. Na vypracovaná teoretická východiska následně navazuje část vlastní práce. Cílem práce …víceAbstract:
The bachelor with topic "Marketing strategy of the company" examines the issues of creating a marketing strategy on the example of a particular company. The thesis is divided into two main parts. Part of the literary overview provides the theoretical basis of the chosen topic based on the use of methods of study and research of professional literature. The part of own work follows on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model
Hynek Bačík
Název
Vložil
Vloženo
Práva