Výukové metody učitele na malotřídních školách – Veronika CHRASTINOVÁ
Veronika CHRASTINOVÁ
Diplomová práce
Výukové metody učitele na malotřídních školách
Teaching methods of teacher at small-classes schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem výukové metody učitele na malotřídní škole. V teoretické části je shrnut vývoj malotřídních škol od začátku jejich vzniku až po současnost a poté nastiňuje jejich specifické rysy. Dále se teoretická část zaměřuje na výukové metody a jejich klasifikaci a v neposlední řadě pohlíží na specifiku přípravy učitele do vyučovacích hodin. Empirická část je založena na kvalitativním …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the teaching method of a teacher at small-classes schools. The theoretical part summarizes small-classes schools from the beginning to the present and then outlines its specific features. Also, the theoretical part focuses on teaching methods and their classification and last but not least looks at the preparation of teachers for lessons. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHRASTINOVÁ, Veronika. Výukové metody učitele na malotřídních školách. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce oboru kadeřník
Kateřina Suchá -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Využití komplexních výukových metod se zaměřením na české moderní dějiny na 1. stupni ZŠ
Roman RŮŽIČKA -
Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Markéta Novosádová -
Prvky aktivizujících metod výuky v učivu chemie 8. ročníku na ZŠ
Markéta Vaculíková -
Osobnost učitele na klasické a alternativní škole
Marcela KOUDELKOVÁ -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Případová studie malotřídní školy Základní škola Břehy
Karolína Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva