Karolína Černá
Bachelor's thesis
Má značka
Fashion Brand of my Future
Abstract:
Práce se zabývá založením vlastní značky, rozpracovává do detailů jednotlivé části jako je koncept značky, vizuál značky a její produkty. Součástí práce je průzkum současné situace pro zařazení značky na trhu a pro obhájení jejího budoucího potenciálu. Teoretická část přináší otázky ohledně obecného uplatnění návhářské profese v dnešním světě a věnuje se problematice dopadu módního průmyslu na životní …moreAbstract:
This bachelor thesis describes aspects of launching a new brand. Tt develops in details each elements such as brands concept, its visual side and its products. Part of this is also research of nowadays situation which helps to find the future potential of the brand. The theoretical part deals with questions about how can a fashion designers profession be beneficial for the society. It also deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Černá, Karolína. Má značka. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Telo v diele Sylvie Plathovej / Dievčatá rajčatá, zrejúce srdcervúce
Daniela Straková -
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
Gabriel Práczel -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler -
Vývoj finančního zdraví společnosti Zoot a. s.
Ksenia Ionova -
Pesticidy a jejich metabolity v ekologické produkci zeleniny – je bio skutečně bio?
Eliška Vašáková -
Bio - bedýnky versus bio - košíky: charakteristiky spotřebitelů biopotravin
Jana Unčovská -
(Bio)medikalizace menstruace: vztah žen k vlastnímu tělu a artikulace nejistoty
Michaela Žáková -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu