Bc. David Krayzel
Bachelor's thesis
Analýza zvolené služby podniku
Product Analysis
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza vybrané služby poskytované podnikem a formulace doporučení pro její další úspěšný rozvoj. V teoretické části jsou popsány klíčové poznatky v oblasti služeb a metody vyhodnocování jejich kvality. V praktické části jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po vyhodnocení jsou shrnuty dosažené výsledky a navrhnuta opatření, která by měla …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze chosen service provided by the company and to form a recommendation for its next successful growth and development. In the theoretical part of the thesis, key service information and methods of evaluating its quality are described. The practical part is composed of analyzing and evaluating the results obtained by the questionnaire survey. After the evaluation, achieved …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uh3qz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Service Quality and Consumer Satisfaction
Kseniia Bobykina -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová