Proces stávání se terapeutem s integrativní perspektivnou – Mgr. Marie Burešová
Mgr. Marie Burešová
Diplomová práce
Proces stávání se terapeutem s integrativní perspektivnou
Proces stávání se terapeutem s integrativní perspektivnou (in Czech)
Anotace:
Integrativní přístup k psychoterapii je oblastí relativně mladou, což platí i o výzkumu profesního vývoje psychoterapeutů, kterému se věnuje pouze malé množství autorů. Dosavadní zjištění o profesním vývoji terapeutů s integrativní perspektivou se navíc týkají těch, kteří přijali tuto perspektivu až v průběhu svého profesního vývoje. Předkládaná práce se zabývá právě touto, poměrně málo poznanou, oblastí …víceAbstract:
Psychotherapy integration is a relatively young field of research, as is research of professional development process of therapists at all. Moreover, hitherto findings about professional development of integrative therapists are limited only to those, who endorsed this perspective during their professional careers, not from the beginning. This thesis is dealing with this, relatively undisclosed, field …víceKlíčová slova
Integrace v psychoterapii profesní vývoj terapeutů vnořená případová studie stávání se terapeutem profesní vývoj interpretativní fenomenologická analýza vzdělávání psychoterapeutů Psychotherapy integration professional development process of therapists embedded study case study becoming a therapist profesinonal development interpretative phenomenological analysis therapeutical education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j0inm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Roman Hytych, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Tomáš Řiháček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychoterapeutická studia
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Zkušenost s terapeutickým deníkem v léčbě alkoholické závislosti: IPA based analysis
Tereza Trojanová -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Domácí vzdělávání očima rodičů vyučujících své děti doma
Renata Kubiszová -
Inkluze jako současný trend ve vzdělávání
Eva Rygelová -
Analýza příčin školního neúspěchu romských dětí v kontextu problémů s integrací do školního kolektivu
Aneta Danielová -
Domácí vzdělávání na 1. stupni základní školy v reflexi žáků
Alžběta Kuciánová -
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský