Stereoskopický výstup z programu 3ds Max – Mgr. Richard Bayer
Mgr. Richard Bayer
Bakalářská práce
Stereoskopický výstup z programu 3ds Max
Stereoscopic output from 3ds Max
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stereoskopií, programem 3ds Max a zejména implementací stereoskopického modulu do tohoto programu.Abstract:
This bachelor's thesis deals with stereoscopy, the 3ds Max software and particularly with the implementation of a stereoscopic plug-in for this software.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3wss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová -
Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8
Jiří Schlemmer