Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ – Markéta KABOURKOVÁ
Markéta KABOURKOVÁ
Diplomová práce
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
The Influence of the Interactive Whiteboard on the Acquisition of Vocabulary at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou interaktivní tabule ve výuce cizích jazyků. Cílem této práce je výzkumnými metodami ověřit, zda výuka slovní zásoby anglického jazyka s využitím interaktivní tabule je efektivnější.Abstract:
This diploma thesis deals with the effectiveness of the interactive whiteboard in foreign language teaching. The aim of this work is to verify whether teaching vocabulary with the interactive whiteboard is more effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Trnová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KABOURKOVÁ, Markéta. Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické materiály pro rozvoj slovní zásoby žáků s OMJ v oblasti adverbií
Kristýna Zuzaňáková -
Didaktické materiály pro rozvoj slovní zásoby žáků s OMJ v oblasti adjektiv
Kristýna Zuzaňáková -
Hra ve výuce ruského jazyka jako pomoc při osvojování nové slovní zásoby
Lenka Kašparová -
Osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her
Lucie Strnadová -
Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka
Petra Bérová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová -
Interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů
Martin ŠLAHOREK