Pedagogická praxe - očekávání a zkušenosti studentů Učitelství pro mateřské školy – Jitka PROKOPOVÁ
Jitka PROKOPOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogická praxe - očekávání a zkušenosti studentů Učitelství pro mateřské školy
Teaching Practice - Expectations and Experiences of Students of Teacher Training program for Nursery schools
Anotace:
Práce se zabývá očekáváními a zkušenostmi studentů s pedagogickými praxemi, realizovanými v průběhu studia programu Učitelství pro mateřské školy. Dále se práce věnuje pojmu učitele, včetně jeho rolí a kvalifikačních požadavků potřebných pro plnění povolání učitele v MŠ, rolí mentora a mentoringu samotnému.Abstract:
This work deals with the expectations and experiences of students with pedagogical practices, realized during the study of the Teaching program for kindergartens. Furthermore, the work deals with the concept of a teacher, including his roles and qualification requirements needed to fulfill the profession of a teacher in kindergarten, the role of a mentor and mentoring itself.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKOPOVÁ, Jitka. Pedagogická praxe - očekávání a zkušenosti studentů Učitelství pro mateřské školy. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání
Dana KOBLIHOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Pedagogická intervence u žáků s OMJ v předškolní třídě mateřské školy na Praze 13
Martina Čechová -
Využití ICT v pedagogické diagnostice u dětí předškolního vzdělávání
Gabriela Dobešová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu provázejících učitelů.
Markéta STEJSKALOVÁ