Reklama a její vliv na děti – Ing. Jekatěrina Bavinova
Ing. Jekatěrina Bavinova
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na děti
Advertising and effect on children
Anotace:
Bakalářská práce „Reklama a její vliv na děti“ pojednává o reklamě a jejím dopadu na děti. Tato práce se zabývá potencionálním vlivem reklamy na chování dětí a nutností jejich ochrany před marketingovým nátlakem. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum založený na polostrukturovaných rozhovorech s dětmi a výsledky jiných evropských a amerických výzkumů.Abstract:
Bachelor work „Advertising and effect on children“deals with advertising and impact of advertising on children. This work is connected with the potential effect of advertising on children’s behavior and with the ways how to protect them before advertisement pressure. The practical part contents qualitative research based on half structured interviews with children and some results taken from European …víceKlíčová slova
Klíčová slova Strategický marketing taktický marketing administrativní marketing transformační marketing reaktivní marketing anticipativní marketing marketingový mix marketingový plán efektivní marketing mediální plán virový marketing reklama klamavá reklama komerční komunikace. Keywords Strategic marketing tactical marketing administrative marketing transformation marketing reactive marketing anticipative marketing marketing mix effective marketing media plan viral marketing advertisement misleading advertising commercial communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uuvzh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Jiří Zahrádka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák