Využití storytellingu k obohacení herních charakterů – BcA. Petr Medveď
BcA. Petr Medveď
Master's thesis
Využití storytellingu k obohacení herních charakterů
Storytelling in Videogames with Help of Character Design
Abstract:
Cílem práce je prozkoumat využitelnost různých médií ve hrách za účelem podpoření pozitivního vlivu hratelných postav na hráče. Tato média jsou následně analyzována pro pochopení jejich správného využití a kombinování. Nabyté informace jsou aplikovány v praktické části. Ta je navržena záměrně tak, aby využila kombinace médií k oživení herních charakterů, přičemž každý vyžaduje jiný přístup pro maximalizování …moreAbstract:
The goal of the thesis is to study the use of various media in games for the purpose of enhancing the positive influence of playable characters on the player. These media are then analyzed for understanding of their correct use and combination. The acquired information is applied in the practical part. That is intentionally designed to use a combination of media to make a game character come alive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2023
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Medveď, Petr. Využití storytellingu k obohacení herních charakterů. Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Multimédia a design / Game Design
Theses on a related topic
-
Literární postavy ve vybraných detektivních románech Josefa Škoreckého a Zdeny Salivarové
Kristýna Drábková -
Biblické postavy a příběhy ve výtvarném projevu dětí školního věku
Milada Krampotová -
Ženské postavy ve filmech Rudé pole, Judou, Příběh Qiu Ju režiséra Zhang Yimoua
Nicole BORKESZOVÁ -
Design postav
Aneta ZETTLITZOVÁ -
Sémiotická analýza postav z počítačových her
Thach Thao Le -
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
Patrik Bartošík -
Ilustrovaná kniha na pomezí ilustrace a komiksu
Ondřej DAVID -
Autorská ilustrovaná kniha na pomezí ilustrace a komiksu
Markéta TŮMOVÁ