Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice – Bc. Daniel Komrska
Bc. Daniel Komrska
Master's thesis
Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice
Consumer Preferences in the Dog Food Market in the Czech Republic
Abstract:
Práce v literární rešerši vymezuje základní problematiku podnikání na trhu s krmivy pro psy a základní pojmy související s výrobou těchto krmiv a současnými trendy na tomto trhu. Stěžejní část práce je věnována vymezení pojmu spotřebitel. Jsou zde popsány základní charakteristiky spotřebitele, typy spotřebitele, kupní rozhodovací proces a faktory, které tento proces ovlivňujíV praktické části diplomové …moreAbstract:
Work in literature search defines the basic issues of business in the market for dog food and the basic concepts related to the production of this food and current trends in this market. The main part is devoted to the definition of the term consumer. There are described basic characteristics of consumer, types of consumer, purchasing decision process and factors that influence this processIn the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMRSKA, Daniel. \textit{Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/y4rymt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na trhu s krmivy pro psy
Filip Sokol -
Chování spotřebitelů na trhu s krmivy pro psy
Kristýna Klusáková -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Propagace internetového obchodu s krmivy pro domácí zvířata
Daniel Komrska -
Finanční plán uvedení krmiva s hmyzím proteinem na trh krmiv volnočasových zvířat.
Kateřina Hanáčková -
Chování spotřebitele na trhu s krmivem pro kočky
Kristýna Konečná -
Strategická analýza podniku (VAFO Praha s.r.o.)
Kateřina Vichrová -
Zhodnocení obchodu s krmivy pro psy a kočky v České republice
Marek Draštík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights