Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice – Bc. Daniel Komrska
Bc. Daniel Komrska
Master's thesis
Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice
Consumer Preferences in the Dog Food Market in the Czech Republic
Anotácia:
Práce v literární rešerši vymezuje základní problematiku podnikání na trhu s krmivy pro psy a základní pojmy související s výrobou těchto krmiv a současnými trendy na tomto trhu. Stěžejní část práce je věnována vymezení pojmu spotřebitel. Jsou zde popsány základní charakteristiky spotřebitele, typy spotřebitele, kupní rozhodovací proces a faktory, které tento proces ovlivňujíV praktické části diplomové …viacAbstract:
Work in literature search defines the basic issues of business in the market for dog food and the basic concepts related to the production of this food and current trends in this market. The main part is devoted to the definition of the term consumer. There are described basic characteristics of consumer, types of consumer, purchasing decision process and factors that influence this processIn the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMRSKA, Daniel. \textit{Spotřebitelské preference na trhu s krmivy pro psy v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/y4rymt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s krmivy pro psy
Filip Sokol -
Chování spotřebitelů na trhu s krmivy pro psy
Kristýna Klusáková -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Propagace internetového obchodu s krmivy pro domácí zvířata
Daniel Komrska -
Finanční plán uvedení krmiva s hmyzím proteinem na trh krmiv volnočasových zvířat.
Kateřina Hanáčková -
Chování spotřebitele na trhu s krmivem pro kočky
Kristýna Konečná -
Strategická analýza podniku (VAFO Praha s.r.o.)
Kateřina Vichrová -
Zhodnocení obchodu s krmivy pro psy a kočky v České republice
Marek Draštík
Názov
Vložil
Vložené
Práva