Problematika výuky tématu korupce na 2. stupni základních škol – Bc. Žaneta Pavlíčková
Bc. Žaneta Pavlíčková
Diplomová práce
Problematika výuky tématu korupce na 2. stupni základních škol
The issue of teaching about the topic of corruption in upper primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku korupce a její zařazení do výuky na druhém stupni základního vzdělávání. Na základě toho je rozdělena do dvou částí. Teoretická část přináší základní odborné údaje z oblasti korupce, které může využít každý, kdo se o danou problematiku zajímá, praktická část poskytuje inspirující metodické návrhy k výuce o korupci pro učitele občanské výchovy.Abstract:
This thesis focuses on the issue of corruption and its inclusion into the curriculum of the second stage of basic education. Accordingly, it is divided into two parts. The theoretical part provides basic technical data corruption that can be used by anyone who is interested in the issue, the practical part provides an inspiring methodological suggestions on teaching about corruption for teachers of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yixu0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Korupce ve vztahu k lidskému kapitálu
Ljubomér Tokár -
Korupce ve veřejné správě
Kristýna Kuřátková -
Korupce v menších obcích mikroregionu Roketnice
Martin Gulda -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Alen Lavrik -
Analýza rizika korupce ve vybrané organizaci VS
Soňa Hájková -
Teaching English through civics (CLIL approach)
Jan MELICHÁREK