Orchestrální tvorba Grażyny Bacewiczové: Analýzy vybraných děl – Mgr. Lucie Kunovová, Ph.D.
Mgr. Lucie Kunovová, Ph.D.
Disertační práce
Orchestrální tvorba Grażyny Bacewiczové: Analýzy vybraných děl
Orchestral Works by Grażyna Bacewicz: Analyses of chosen Compositions
Anotace:
Disertační práce se zabývá orchestrální tvorbou polské skladatelky Grażyny Bacewiczové (1909 – 1969). Úvodní kapitoly se zaměřují na rodinné prostředí, které ji pro její profesionální vývoj nasměrovalo, druhý oddíl je věnován její tvorbě, hlavním kompozičním idejím a směrům, tvůrčím podnětům a stylovým inklinacím. Stěžejní částí práce je třetí oddíl, v němž jsou analýze podrobena tři díla ze skladatelčina …víceAbstract:
The dissertation deals with orchestral work by the polish composer Grażyna Bacewicz (1909 – 1969). The introductory chapters focus on family background which influenced her in her professional development, the second part is devoted to her work, main compositional ideas and styles, creative stimuli and style inclination. The fundamental part of the dissertation is the third part where the three compositions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tuzil/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
- Oponent: prof. Michal Košut, Ph.D., prof. PhDr. Karel Steinmetz, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Grażyna Bacewicz (1909-1969): Klavírní dílo
Adam FARANA -
Manufacturing Expectation and Predictiviness in Orchestral Music with Respect to My Own Compositional Practice
Michael Burt -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sonic branding
Mária Takáčová -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Vytvoření Vamp pluginu pro aplikaci Sonic Visualiser
Peter Pilát