Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením – Barbora Mičolová
Barbora Mičolová
Diplomová práce
Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením
Importance of individual educational program for support of student with multiple handicap
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou žáků s kombinovaným postižením a jejich edukací prostřednictvím individuálních výchovně vzdělávacích plánů. Na základě výsledků kvalitativního šetření se snaží dokázat, že z důvodu heterogenních specifických potřeb žáků s kombinovaným postižením jsou IVP nezbytnou součástí edukačního procesu a jeho efektivity. Výzkumné šetření se zaměřuje na obsah a strukturu …víceAbstract:
The dissertation deals with students with multiple handicap and their education trough individual educational programs. On the basis of the results of qualitative research it tries to prove that, because of specific heterogeneous educational needs of children with multiple handicap, an individual educational program is an essential part of the educational process and of its efficiency. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Petra Jurkovičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIČOLOVÁ, Barbora. \textit{Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/y4zbe5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora osob s handicapem, zejména osob omezených ve svéprávnosti, prostřednictvím sexuální asistence
Martina Bumbová -
Spirituální potřeby v sociální práci u osob se zdravotním postižením
Martina FERENCOVÁ -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Pozitivní vliv hipoterapie na život dětí s kombinovaným postižením
Monika Krahulová -
Vliv hiporehabilitace na emocionální stav a motorické dovednosti skupiny žáků mladšího školního věku s kombinovaným postižením
Renata Sochrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva