Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích – Lukáš Petráček
Lukáš Petráček
Bachelor's thesis
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
The role of advertising photography in printed and on-line media
Anotácia:
Práce je zaměřena na úlohu reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích. Poskytuje pohled na celkovou problematiku fotografie jakožto celku v tištěných a on-line médiích. V práci se věnuji fotografii od jejího samotného vzniku až po současnost, kdy je reklamou masivně využívána. Velmi významným prvkem v reklamní fotografii jsou postprodukční práce, které s rostoucími možnostmi, jak hardwarovými …viacAbstract:
The work is focused on the role of advertising photography in printed and on-line media. It provides insight into the overall issue of photography as a whole in print and online media. In my work I focus on photography from its very origin to the present, when it is used massively by advertising. A very important element in advertising photography is post-production work, which, with increasing possibilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jr0hd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication