Petr Rinth

Bakalářská práce

Komunikační mix společnosti Danone

Communication Mix of Danone Company
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný …více
Abstract:
This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rinth, Petr. Komunikační mix společnosti Danone. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti