Petr Rinth
Bachelor's thesis
Komunikační mix společnosti Danone
Communication Mix of Danone Company
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný …moreAbstract:
This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rinth, Petr. Komunikační mix společnosti Danone. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises
Theses on a related topic
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace
Petra Zahrádková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství
Lucie FRANCOVÁ -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová