Petr Rinth

Bachelor's thesis

Komunikační mix společnosti Danone

Communication Mix of Danone Company
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný …more
Abstract:
This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rinth, Petr. Komunikační mix společnosti Danone. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises