Petr Rinth
Bakalářská práce
Komunikační mix společnosti Danone
Communication Mix of Danone Company
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný …víceAbstract:
This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rinth, Petr. Komunikační mix společnosti Danone. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace
Petra Zahrádková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství
Lucie FRANCOVÁ -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová