Inkluzivní vzdělávání a klima třídy – Marcela KACHLÍKOVÁ
Marcela KACHLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání a klima třídy
Inclusive Education and Classroom Climate
Anotace:
Práce se zabývá inkluzivním vzděláváním a klimatem třídy jako jedním z důležitých faktorů úspěšné inkluze na základní škole. Část první, teoretická, je zaměřena na ucelenější pohled inkluzivního vzdělávání, dále pak na klima školní třídy a na jeho hlavní aktéry - učitele a žáky a jejich vzájemné vztahy. V praktické části práce prezentuji výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
My work deals with inclusive education and climate of class as one of the important factors for a successful inclusion in elementary school. Part one is theoretical and it is focused on a more holistic view of inclusive education, as well as on the climate in the classroom and on its main actors ? teachers and pupils and their mutual relations. In the practical part of the thesis I present the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KACHLÍKOVÁ, Marcela. Inkluzivní vzdělávání a klima třídy. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky
Ivana Jordánová -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ -
Analýza práce školního speciálního pedagoga v inkluzivní základní škole
Adriana Sedláková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole
Iveta PECEKOVÁ -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová