Bc. Pamela Čáslavová, MBA

Diplomová práce

Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb

Mystery Shopping as a tool to improve customer service
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na realizaci metody marketingového průzkumu nesoucí název mystery shopping a zákaznickou zkušenost. Diplomová práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část byla realizována ve specializovaných prodejnách se zaměřením na prodej spotřební elektroniky. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým průzkumem, vysvětlením pojmu mystery shopping a měření …více
Abstract:
The thesis is focused on the implementation of a marketing research method called mystery shopping and customer experience. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part was implemented in specialized stores focusing on the sale of consumer electronics. The theoretical part deals with marketing, marketing research, explanation of the concept of mystery shopping and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.