Mgr. Michaela Vaisová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Communication campaign proposal
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro projekt Senior Pas. V teoretické části jsou představeny prvky marketingové komunikace a plánu komunikační kampaně, které se staly východisky pro praktickou část. Praktická část následuje strukturu SOSTAC® – nejprve předkládá situační analýzu, poté představuje cíle komunikační kampaně. Následně pak určuje strategie marketingové komunikace, které …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is a communication campaign proposal for the project Senior Pas. In the theoretical part, features of marketing communication and communication campaign plan are introduced as a basis for the practical part. The practical part follows the structure SOSTAC® – at first the situation analysis is presented, subsequently the aims of the campaign are introduced. After that, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i162p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Návrh komunikační kampaně
Eva Horníková -
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová