Bc. Jitka Michlíčková

Master's thesis

Firemní časopisy: některá specifika a problematiky

Company magazines: chosen specifics and problems
Abstract:
Michlíčková, Jitka. 2007. Firemní časopisy: vybraná specifika a problematiky. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 s. Autorka se v práci zabývá firemními časopisy, přičemž se pokouší o mezioborové hledisko jednak z pohledu marketingových komunikací a také z pohledu mediálních studií. Práce má deskriptivní charakter s prvky reflexe z praktické zkušenosti autorky. Neklade si při …more
Abstract:
Summary Jitka Michlíčková: Company magazines: chosen specifics and problems. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 p. The Author is in her work concerned with customer magazines and she is trying to combine marketing and media studies theoretical perspective. This work is based on description method with reflexive elements based on practical experience of the author. This work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2007
  • Supervisor: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií