Marketingová strategie internetového obchodu – Bc. Ondřej Chýlek
Bc. Ondřej Chýlek
Bachelor's thesis
Marketingová strategie internetového obchodu
E-commerce marketing strategy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je soustředit se na marketingovou strategii internetového obchodu Laporte.cz a pomocí provedení vhodného marketingového výzkumu představit návrhy pro optimalizaci současného postavení na trhu. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, definuje marketingovou strategii a internetový marketing. V praktické části práce je představen profil daného internetového …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to focus on the marketing strategy of the online store Laporte.cz and to present proposals for optimizing the current market position by conducting appropriate marketing research. The theoretical part of the thesis deals with basic concepts in the field of marketing, defines marketing strategy and internet marketing. The practical part of the work presents the profile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/kdrau/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Dalibor Šimek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHÝLEK, Ondřej. \textit{Marketingová strategie internetového obchodu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/y5uquq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická -
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Filip Dvořáček