Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno – Bc. Magdaléna TRÁVNÍČKOVÁ
Bc. Magdaléna TRÁVNÍČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno
The Project of Rise Competitiveness of Hotel International Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu cestovního ruchu v oblasti hotelnictví. Stává se tak podkladem pro vytvoření projektu ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá východisky hotelových služeb a konkurence. Praktická část se soustředí na analýzu hotelu a jeho prostředí. Je zaměřena i na marketingový mix, zákazníka …víceAbstract:
Master´s thesis deals with marketing of tourism specifically in particular areas of hotel sector and becomes the basis for creating project of improving competitiveness of hotel. This thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical basis of hotel services and competitiveness. The practical part is focused on the analysis of the hotel and his environment. Then deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRÁVNÍČKOVÁ, Magdaléna. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ