Společenská odpovědnost firem a sociální marketing – Bc. Anna Okorokova
Bc. Anna Okorokova
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Abstract:
Diplomová práce byla věnována fenoménu společenské odpovědnosti firem (CSR). Tento koncept vychází z etiky a vznikl v souvislosti s reakcí na negativní důsledky globalizace. Práce je aktuální vzhledem k tomu, že stále více podniků si uvědomuje vazby mezi ziskem a dodržováním etických zásad, což jim může přinést pozitivní výsledky na konkurenčním trhu. Cílem práce bylo vytvoření doporučení pro zlepšení …moreAbstract:
Diploma thesis was devoted to the phenomenon of corporate social responsibility (CSR). This concept is based on ethics and arose in connection with the reaction to the negative consequences of globalization. Diploma thesis is relevant due to the fact that more and more businesses are realizing the correlation between profit and ethical compliance, which can bring them positive results in a competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/luv70/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
Luboš Bárta -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Corporate social responsibility konkrétního podniku
Vojtěch Novotný -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová