Neuromarketing - výhody a rizika – Krystyna Trofimova
Krystyna Trofimova
Bakalářská práce
Neuromarketing - výhody a rizika
Neuromarketing. It's props and cons
Anotace:
Cílem bakalářské práce je rozbor pojmu Neuromarketing a zároveň analýza výhod a rizika používáni různých psychologických technik. Práce se skládá s teoretické a praktické časti. Teoretická část zahrnuje popis pojmu, vysvětlování jeho definice, teoretické příklady a používání. V praktické časti bude rozepsán vymyšlený podnik XY, na propagace kterého pak budou aplikované neuromarketingové metody …víceAbstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to look into the phenomenon of Neuromarketing. The Bachelor Thesis is consisted of two part: theoretical and practical. Theoretical explains what does the termin means and stands for, what psychological techniques can be associated with the Neuromarketing and what are the examples of using them. The practical part will contain the creating of the brand XY and then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.