Postoje učitelů základních škol k problematice psychosomatiky – Alexandra VRBOVÁ
Alexandra VRBOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje učitelů základních škol k problematice psychosomatiky
Attitudes of Elementary School Teachers to the Issue of Psychosomatics
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou psychosomatiky, konkrétně pak postoji učitelů základních škol k této interdisciplinární oblasti. Cílem studie bylo zjistit, jak učitelé vnímají psychosomatiku a jaké k ní mají postoje a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Teoretická část detailně rozebírá podstatu psychosomatiky včetně …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of psychosomatics, specifically focusing on the attitudes of primary school teachers towards this interdisciplinary field. The aim of the study was to determine how teachers perceive psychosomatics and what attitudes they hold towards it through a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. The theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Václava Klimtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBOVÁ, Alexandra. Postoje učitelů základních škol k problematice psychosomatiky. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Health education / VYOV20
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš -
Psychosomatika jako holistický pohled na zdraví těla a duše
Monika BEDNÁŘOVÁ -
Postoj zdravotně-sociálních pracovníků k psychosomatice
Kateřina Roučová -
Povědomí a postoje praktických lékařů k psychoterapii
Jan VLACH