Martin Babec
Master's thesis
Internetový marketing a nové trendy
Internet marketing and new trends
Abstract:
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.Abstract:
Internet population in Czech republic and its segmentation. Development of advertisement spending into internet. Types of internet advertising in the Czech republic. New trends of internet marketing (social networks, geolocation services, mobile marketing). Proposal of low-cost marketing campaign on internet (using wide range of communication channels of internet marketing).
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28907
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Petr Fidler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Porovnání základních demografických charakteristik internetové a reálné populace v ČR od roku 2005
Vendula Hříchová -
Body image, stravovací návyky a zkušenost s vybraným internetovým obsahem u české adolescentní a mladé dospělé populace
Tereza MERHOUTOVÁ -
Balanční cvičení jako zdravotně regenerační prostředek a prostředek rozvoje pohybových schopností pro vybrané skupiny populace (metodická příručka - internetové stránky)
Daniel FOLLPRECHT -
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Martin Kostelník -
Internetový obchod v ČR
Ondřej BÁRTA