Martin Babec
Diplomová práce
Internetový marketing a nové trendy
Internet marketing and new trends
Anotace:
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.Abstract:
Internet population in Czech republic and its segmentation. Development of advertisement spending into internet. Types of internet advertising in the Czech republic. New trends of internet marketing (social networks, geolocation services, mobile marketing). Proposal of low-cost marketing campaign on internet (using wide range of communication channels of internet marketing).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Petr Fidler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Analýza internetové populace
Olga Puldová -
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Body image, stravovací návyky a zkušenost s vybraným internetovým obsahem u české adolescentní a mladé dospělé populace
Tereza MERHOUTOVÁ -
Balanční cvičení jako zdravotně regenerační prostředek a prostředek rozvoje pohybových schopností pro vybrané skupiny populace (metodická příručka - internetové stránky)
Daniel FOLLPRECHT -
Porovnání základních demografických charakteristik internetové a reálné populace v ČR od roku 2005
Vendula Hříchová -
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Sociodemografická analýza internetové populace
Anna Šedová