Bc. Darina Foltová

Master's thesis

Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti

Use of Alternative Forms of Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení využívání alternativních forem marketingové komunikace společností Chyť a pusť a následná formulace návrhů pro zlepšení. V úvodní části diplomové práce je provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a alternativních forem marketingové komunikace. V další části práce je věnována pozornost …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of alternative forms of marketing communication of the company Chyť a pusť and then formulate suggestions for improvement. In the introductory part of the thesis, a summary of important theoretical background to the issues of marketing communication, marketing communication mix and alternative forms of marketing communication is made. In the next part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Zuzana Kološová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné