Adam Pastorek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Zrno zrnko
Marketing communication of Zrno Zrnko
Anotace:
Marketingová komunikace je klíčovým prvkem pro úspěch podniků v dnešní době. Cílem této práce bylo provést analýzu marketingové komunikace podniku Zrno Zrnko, identifikovat hlavní zdroje informací o podniku pro jeho stávající a potenciální zákazníky a posoudit efektivitu aktuálně používaných komunikačních nástrojů. S využitím expertních rozhovorů s marketingovým vedením podniku, analýzy současné marketingové …víceAbstract:
Marketing communication is a key element for business success in today's world. The aim of this thesis was to conduct an analysis of the marketing communication of the Zrno Zrnko company, identify the main sources of information about the company for its current and potential customers, and assess the effectiveness of the currently used communication tools. Through expert interviews with the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Viktória Martončíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva