Psychologický přístup učitele k žákům zá kladních uměleckých škol při výuce hry na housle – Barbora Tichá
Barbora Tichá
Diplomová práce
Psychologický přístup učitele k žákům zá kladních uměleckých škol při výuce hry na housle
Psychological attitude of teacher to students of primary art schools in teaching violin.
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje práci učitele houslí na základní umělecké škole z pohledu psychologického působení na žáky. Zkoumá veškeré možnosti, které má učitel k dispozici, aby psychologicky podpořil výuku a tím i žákův rozvoj.Nejdřív se věnuje samotným hudebním schopnostem a hudebnímu nadání a rozebírá možnosti, pomocí kterých se může žák hudebně rozvíjet. Dále pak rozebírá samotný přístup učitele …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the work of violin teachers at primary music schools from the perspective of a psychological influence on students. Possibilities available to teacher for psychological support of education and student´s development are examined.Musical abilities and musical talent are studied with focus on possibilities of musical development of students.Then, teacher´s attitude to …víceKlíčová slova
pedagogická psychologieKlíčová slova
umělecké školyKlíčová slova
houslové školy (obecně)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel HŮLA
- Oponent: Bohumil KOTMEL
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TICHÁ, Barbora. \textit{Psychologický přístup učitele k žákům zá kladních uměleckých škol při výuce hry na housle}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/y6phy3/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Housle
Práce na příbuzné téma
-
Formování houslové techniky v průběhu 16. a 17. století
Dagmar Valentová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová