Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s. – Matěj Kročil
Matěj Kročil
Bakalářská práce
Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s.
Brand building of Prestige produced by Moleda, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma budování značky Prestige společnosti Moleda, a.s., a to jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Cílem práce je rozbor současné marketingové strategie společnosti Moleda, a.s. se zaměřením na tradiční českou značku Prestige. Na základě analýzy silných a slabých stránek společnosti a příležitostí a hrozeb z vnějšího okolí pak navrhnout sadu doporučení ke zlepšení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on brand building of Prestige produced by the company Moleda, a.s., both from a theoretical and practical point of view. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy of Moleda, a.s. focusing on the traditional Czech brand Prestige. Based on the analysis of the company's strengths and weaknesses and opportunities and threats from the external environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85603
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová