Matěj Kročil

Bakalářská práce

Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s.

Brand building of Prestige produced by Moleda, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma budování značky Prestige společnosti Moleda, a.s., a to jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Cílem práce je rozbor současné marketingové strategie společnosti Moleda, a.s. se zaměřením na tradiční českou značku Prestige. Na základě analýzy silných a slabých stránek společnosti a příležitostí a hrozeb z vnějšího okolí pak navrhnout sadu doporučení ke zlepšení …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on brand building of Prestige produced by the company Moleda, a.s., both from a theoretical and practical point of view. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy of Moleda, a.s. focusing on the traditional Czech brand Prestige. Based on the analysis of the company's strengths and weaknesses and opportunities and threats from the external environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85603