Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ

Diplomová práce

Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo

Cultural aspects of TV beer advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sběrem, analyzováním a profilací reklamních apelů, formátů a provedení reklamních spotů zaměřených na pivo. Pozornost je zaměřena na vliv českých kulturních hodnot při užívání jmenovaných reklamních prvků v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části …více
Abstract:
The dissertation deals with collecting, analysis and formulation of the advertising appeals, formats and execution in beer commercials. It makes allowances for cultural aspects, which significantly affect constituent advertising elements in national advertisement. The analysis are focused on the TV beer commercials and are compiled with the assistance of my own re-search. On the basis of the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor: 4904

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBÍČKOVÁ, Eliška. Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.