Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo – Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Diplomová práce
Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
Cultural aspects of TV beer advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sběrem, analyzováním a profilací reklamních apelů, formátů a provedení reklamních spotů zaměřených na pivo. Pozornost je zaměřena na vliv českých kulturních hodnot při užívání jmenovaných reklamních prvků v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části …víceAbstract:
The dissertation deals with collecting, analysis and formulation of the advertising appeals, formats and execution in beer commercials. It makes allowances for cultural aspects, which significantly affect constituent advertising elements in national advertisement. The analysis are focused on the TV beer commercials and are compiled with the assistance of my own re-search. On the basis of the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor:
4904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍČKOVÁ, Eliška. Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nová legislativa v označování piv v ČR a její vliv na konzumaci piva
Viktoriia Kogustova -
Rozdíly v technologiích výroby piva v průmyslových pivovarech a minipivovarech v České republice a jejich vývoj v Olomouckém kraji po roce 1990
Jan NOVÁK -
Pivo a jeho úloha v české kultuře s důrazem na rituály a způsob komunikace v hostinci mezi lidmi ve městě Karviná
Ivana LIPOWSKÁ -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
Tereza Beránková -
Role vína v české kulinární kultuře
Veronika Tučková -
Vliv změn sazeb spotřební daně z alkoholických nápojů na spotřebu alkoholu v České republice v letech 2010-2021
Petr Trost