Bc. Jiří Holý

Master's thesis

Marketingový plán zavedení nového produktu na trh

Marketing plan for launching a new product on the market
Anotácia:
Marketingový plán představuje v dnešní době zcela zásadní dokument a to nejen ve smyslu zavedení nového produktu na trh, ale také jako součást dlouhodobého strategického plánování společnosti. Marketingový plán by měl být systematicky implementován do samotného podnikatelského plánu a stát se tak jeho nedílnou součástí. Marketingové plánování není jen výsadou velkých a finančně silných podniků. Tvorba …viac
Abstract:
Marketing plan today represents a document of a great value not only in terms of launching a new product on the market, but also as a part of a long term enterprise strategic planning. Marketing plan ought to be implemented in the entrepreneurial plan systematically and become its integral part. Marketing planning is not just a privilege of large and financially strong enterprises. Creation and meaning …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication