Marketingový plán zavedení nového produktu na trh – Bc. Jiří Holý
Bc. Jiří Holý
Master's thesis
Marketingový plán zavedení nového produktu na trh
Marketing plan for launching a new product on the market
Anotácia:
Marketingový plán představuje v dnešní době zcela zásadní dokument a to nejen ve smyslu zavedení nového produktu na trh, ale také jako součást dlouhodobého strategického plánování společnosti. Marketingový plán by měl být systematicky implementován do samotného podnikatelského plánu a stát se tak jeho nedílnou součástí. Marketingové plánování není jen výsadou velkých a finančně silných podniků. Tvorba …viacAbstract:
Marketing plan today represents a document of a great value not only in terms of launching a new product on the market, but also as a part of a long term enterprise strategic planning. Marketing plan ought to be implemented in the entrepreneurial plan systematically and become its integral part. Marketing planning is not just a privilege of large and financially strong enterprises. Creation and meaning …viacKľúčové slová
Marketingový plán strategický marketing marketingový plánovací proces situační analýza analýza konkurence analýza trhu SWOT analýza marketingový mix marketingová strategie marketingové cíle marketingová kontrola marketing plan strategic marketing marketing planning process situation analysis competition analysis market analysis SWOT analysis marketing mix marketing strategy marketing objectives marketing control.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ykb31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková